Serviciul clienți Revolut

Serviciul clienți Revolut

Serviciul de asistență pentru clienți Revolut este disponibil prin intermediul chat-ului din aplicația Revolut și este partajată o adresă de e-mail.

Serviciul clienți este în limba engleză, dar feedback-ul sugerează că, dacă scrii în limba română, serviciul de asistență clienți va încerca să traducă și va încerca să te ajute în acest fel. Dacă nu știi limba engleză sau nu o poți traduce, poți încerca să scrii în limba română, dar în acest caz păstrează o exprimare cât mai simplă, nu folosi abrevieri etc…

Dacă ai un cont Revolut, este recomandat să începi chat-ul în cadrul aplicației pentru a contacta serviciul de asistență clienți.

Autentifică-te în aplicația mobilă:

  • Apasă pe profilul tău în colțul din stânga sus al ecranului.
  • Deschide meniul “Ajutor”.
  • Selectează subiectul care este relevant pentru întrebarea ta. Dacă nu găsești răspunsul, caută “Scrie-ne pe chat” în partea de jos a oricărui subiect.

Primul lucru pe care îl vei discuta cu un robot, care va încerca să te ajute cu articole recomandate etc… dar, dacă ai un caz mai complicat, încearcă să treci dincolo de robot și să scrii acest lucru și să-l trimiți la: agent live

În acest caz, mesajul tău va fi trimis către o persoană live, iar sistemul te va trece la ea.

Dacă mesajul tău este trimis către un agent live, probabil că nu vei primi un răspuns imediat, așa că poți închide aplicația și poți primi o notificare atunci când serviciul de asistență clienți îți va răspunde.

Există experiențe diferite cu serviciul de asistență clienți, s-ar putea să primești o persoană care nu înțelege bine întrebarea ta, s-ar putea să nu te poată ajuta. Apoi încearcă să scrii din nou, apoi să deschizi un nou chat pentru a vedea dacă primești un reprezentant mai bun al serviciului clienți.

Cu planurile de abonament Revolut Plus, Premium, Metal și Ultra beneficiezi de un serviciu clienți prioritar, nu am încă o experiență personală în acest sens, când am avut planul gratuit Standard am primit un răspuns în 24 de ore, deși nu am avut întrebări sau probleme specifice care să fi necesitat un serviciu mai complex.

Asistența telefonică în limba engleză este disponibilă doar pentru abonații planului Ultra.

Dacă nu reușești să contactezi serviciul de asistență pentru clienți prin intermediul aplicației de chat Revolut, poți găsi această adresă de e-mail pentru Revolut: feedback@revolut.com

Revolut are o echipă de asistență pentru clienți disponibilă în persoană?


Nu. Revolut nu are o sucursală sau un birou propriu pe care clienții să îl viziteze.

Revolut are un număr de telefon pentru serviciul clienți?


Doar abonații planului Ultra au acces la o linie de asistență pentru clienți în limba engleză. Pentru utilizatorii altor pachete Revolut, este disponibil serviciul de asistență pentru clienți prin chat în aplicație.

Poți găsi resurse și mai multe informații pe site-ul web al Revolut aici.

Dacă ai întrebări suplimentare, utilizezi caseta de căutare, există multe alte articole legate de Revolut:

Important!: Informațiile din acest articol se bazează doar pe experiența mea și nu pot accepta nicio responsabilitate pentru ele. Nu am nicio relație directă cu Revolut și nu pot fi tras la răspundere pentru serviciile lor. Nu am niciun contact direct cu Revolut și nu am nicio relație directă cu Revolut. În articole există link-uri afiliate, pentru care este posibil să primesc un comision de înscriere.